top of page

מבנה אנטומי, בריאות הציפורן, לק ג'ל ומה שביניהם

ציפורניים חזקות ובריאות- במראה משגע כמובן, הפכו לחלומן של נשים רבות, חלום אותו בהחלט ניתן להגשים! הציפורניים הטבעיות, כמו דברים רבים בחיים- אינן מושלמות ולא תמיד שלמות או בריאות מספיק כדי להראות במיטבן.

יד עם לק ג'ל ומבנה אנטומי
מבנה אנטומי

מבנה אנטומי בציפורניים הפך לאחת הדרכים המובילות לחיזוק ושיקום הציפורניים. באופן טבעי, ציפורניים בריאות ייראו טוב יותר ואף לשדרוג הנראות, אפשרי להוסיף על גבי המבנה גוון לק ג'ל!


בפרק זמן קצר ובעלות נוחה, כל ציפורן אפשרי לחזק, לשפר ולשמר- ולכל כף יד להעניק את המראה האסתטי והיפה ביותר. אז, איך עושים את זה נכון? כל הפרטים לפניכן:


מבנה אנטומי לציפורניים לא מה שחשבתן...

את המבנה האנטומי נבנה על גבי כל ציפורן, הציפורן הטבעית כמובן- ובמידה ונרצה להוסיף לק ג'ל, נעשה זאת על גבי המבנה. המבנה האנטומי הוא בעצם שכבה נוספת לציפורן המגיעה במטרה לחזק אותה ולספק לה את ההגנה הטובה ביותר. מבנה נכון ומקצועי ימנע מקרים של שבירת ציפורניים, התפוררות או התקפלות הציפורן, ואף יגרום למבנה טבעי אך בעייתי- להראות בדיוק כפי שרצינו!

באיזה חומרים משתמשים ליצירת מבנה אנטומי?

לצד עבודה מקצועית עם בניית המבנה, חשובים ביותר גם החומרים בהם נעשה השימוש. אפקס בייס, ממש כשמו, נועד ליצירת האפקס- הנקודה הגבוהה בציפורן. בציפורניים שחוו טראומה, כמו גם ציפורניים שטוחות, שקועות או קמורות- לא נראה את נקודת האפקס או שנמצא אותה במיקום הלא נכון, דבר אותו נתקן בקלות, בשימוש בחומרים איכותיים כמו בייס אפקס פיקאסו ובייבוש עם מכונת ייבוש פיקאסו לדוגמא.


איך יוצרים מבנה אנטומי ומתי?

במקום לעשות הכל בעצמך: לשייף, לקצוץ או להסתיר את הפגמים עם לק ג'ל או לק כזה או אחר- ובכל נקודה בה אינך מרוצה מהציפורניים שלך, מבנה אנטומי יהיה הפתרון. גם תהליך העבודה הוא מהיר ופשוט:


  • מכינים את הציפורן- הסרת לק ג'ל אם קיים ומניקור לאחר מכן, כך שיתאפשר לטפל בציפורן הטבעית כשהיא מסודרת ככל הניתן.

  • פיסול ויצירת המבנה- באמצעות אפקס בייס פיקאסו, חומר בסיס מתקדם במרקם רך, תעצב ותפסל טכנאית הציפורניים את המבנה האנטומי. המטרה היא ליצור מבנה במראה נהדר, השומר ומגן על הציפורן!

  • החלקה ומילוי שקעים- הטאץ' הסופי, אשר תורם גם הוא לחיזוק הציפורן ונראותה.

  • ולסיום, ייבוש במנורת לד- לאחר שיצרנו ופיסלנו מבנה אנטומי באמצעות אפקס בייס פיקאסו, החלקנו ומילאנו את השקעים- נייבש כל ציפורן בנפרד, במנורת ייבוש פיקאסו. כשכל הציפורניים יבשות, המבנה מוכן! אפשר למרוח על גבי המבנה לק ג'ל, או לצבוע ולעטר את הציפורניים בכל דרך יצירתית אחרת.



ציפורניים עם לק ג'ל ומבנה אנטומי
תודו שהציפורניים יפות כל כך והקישוט זה וואוו

ציפורניים יפות לכל אחת- הופכים את החלום למציאות

מבנה אנטומי מתאים לכולן- לכל אחת ולכל הציפורניים! יחד עם זאת, שכבת ההגנה הנוספת על גבי הציפורניים- תהפוך אותן לעבות יותר ובולטות יותר, דבר שלא בהכרח כל אישה תתחבר אליו. מבנה אנטומי מומלץ עבור כל מי שסובלת מציפורניים שבורות או הרוסות- כיוון שזו דרך מצוינת לשקם אותן, אך למראה קליל ועדין, מניקור רוסי או קומבי, מומלץ לבצע תיאום ציפיות פשוט ומהיר טרם יצירת המבנה.




bottom of page