top of page

לק ג'ל פלאש – הטרנד הלוהט שכולם מדברים עליו!

אם אתן תוהות מהו הטרנד הלוהט של לק ג'ל צבעים לציפורניים, מהו העיצוב שיביא לכן הכי הרבה לקוחות? התשובה הקצרה היא: כל מה שמנצנץ!

אליזבט גרסייה, טכנאית ציפורניים מובילה בניו יורק בעלת ניסיון של כעשרים שנה, צופה שג'ל לק פלאש יהיה טרנדי בשנת 2022.


בתצוגות האופנה המובילות בעולם, על השטיחים האדומים של הוליווד ובצילומים של מגזיני אופנה ממותגים, הג'ל לק פלאש הוא הכוכב המנצנץ!


אבל לא רק שם, אליזבט גרסייה וטכנאיות ציפורניים נוספות מובילות בעולם מדווחות על הפופולאריות של הפלאש בקרב נשים בכל גיל, בכל מעמד ובכל מגזר ועל הביקוש הגובר אליו. לק ג'ל פלאש הוא סוג של נצנצים המגיע בגוונים שונים, אומרת אליזבט, הוא נקרא כך מפני שהוא מחזיר אור כשמאירים עליו עם פלאש של מצלמה, ומכאן שמו ג'ל לק פלאש.

אבל לא רק בעולם הגדול הלק פלאש הוא טרנד לוהט, גם בישראל!

מעיין בעלת מכון היופי "מעיין ניילס" באילת מעידה שאת הלק ג'ל פלאש כולן אוהבות, גם צעירות וגם מבוגרות.


בעידן האינסטגרם, אומרת מעיין, הג'ל המנצנץ הוא הג'ל הפופולארי ביותר.


הנצנוצים של הלק נראים מצוין בעין המצלמה, ובעולם של הרשתות החברתיות אין פלא שהביקוש אליו נוסק ועולה מיום ליום.


"מעיין ניילס" הוא מכון יופי מוביל בעיר הדרומית העוסק בתחומים שונים של עולם היופי ומתמקד בבניית ציפורניים, בעיצוב ציפורניים בפדיקור, מניקור, פדיקור רפואי, לק ג'ל ועוד.


את המכון הקימה מעיין כבר לפני שתיים עשרה שנים, היא מקצועית, היא מנוסה, שמה עובר מפה לאוזן ולקוחות רבות מגיעות בכל יום אל המכון שלה.


ללק ג'ל פלאש יש מגוון של צבעים, אומרת מעיין, יש לק בצבע ורוד, אדום, ירוק, שחור, זהב, כולם יפים ומעניינים, אבל הלקוחות שלי הכי אוהבות את הלק המנצנץ בצבע הכסף.


הלק ג'ל של פיקאסו הוא מצוין, מעידה מעיין, והיא לא טכנאית הציפורניים היחידה שחושבת ככה.

העבודה עם הלק ג'ל פלאש זהה לעבודה עם כל סוג אחר של לק ג'ל. הוא מתאים לאקלים הישראלי, הוא עמיד, הוא לא מתקלף ויש לו מראה אחיד הנשמר לאורך זמן.



במכון היופי של מעיין מעבירים קורסי השתלמות ומשווקים את המוצרים של קבוצת "אן. אנד. בי." לאחר שניסיתי מותגים רבים התאהבתי במוצרים של החברה.


אומרת מעיין, הלק ג'ל שלהם מיוצר בארץ ויש לו רישיון של משרד הבריאות. לבקבוק הלק ג'ל יש מברשת מתקדמת עם סיבים מיוחדים המאפשרת למרוח את הלק ג'ל בצורה מיוחדת הסוגרת את הקוטיקולה - קיפול העור הדק המכסה את בסיס הציפורניים - בצורה אחידה ומושלמת.


גם עיצובי ה"אייר – בראש" שהיו טרנד לוהט בשנות התשעים מתקמבקים השנה. באמצעות מכשיר האייר - בראש של פיקאסו אני מצליחה לצייר קישוטי ציפורניים מדהימים. העבודה עם המכשיר קלה ונוחה, ומבין כל סוגי המכשירים, הוא היחיד שלא נסתם. אני תמיד ממליצה על המכשור והציוד של "אן. אנד. בי." על מכונת השיוף המקצועית ועל המבחר הגדול של לק ג'ל מכל הסוגים ובכל הגוונים.


רוצות ליישם את הטרנדים הלוהטים בעיצוב הציפורניים, רוצות להצטרף אל אליזבט גרסייה ואל מעיין טכנאיות הציפורניים המצליחות, צרו קשר ותיהנו גם אתן מהמוצרים האיכותיים של פיקאסו.






bottom of page