top of page

שואב האבק דייצ'ונג – רמה אחת מעל כולם!

בשנת 2015 פרסם העיתון ניו יורק טיימס מאמר שהכותרת שלו הייתה "הציפורניים מושלמות, אך העובדות מורעלות" המאמר פירט את הסכנות הרבות אשר נשקפות לטכנאיות הציפורניים במהלך עבודתן.

העבודה במכוני היופי והקוסמטיקה, נכתב במאמר, כרוכה לא פעם בחשיפה לחומרים רעילים ומזיקים ובמקרים קיצוניים אפילו מסרטנים.

בז'רגון הרפואי זה נקרא "מחלת המקצוע" של טכנאיות הציפורניים, מחלה שהסימפטומים הנפוצים שלה הם בעיות נשימה, שיעול כרוני, דימומים מהאף, וגירודים בעור.
מקצועות היופי והטיפוח דורשים חשיפה לחומרים מסוכנים העלולים לסכן את הבריאות.

חומרי הגלם שבהם משתמשות טכנאיות הציפורניים מעניקים ללקוחות את התוצאה הטובה והיפה ביותר, אך לא אחת הם באים על חשבון הבריאות של העובדות.

אבל זו אינה גזירת הגורל וזה לא חייב להיות ככה. חברת "אן אנד די" מציעה לטכנאיות הציפורניים את שואב האבק מבית דייצ'ונג, שואב אבק שישאב לתוכו את כל הלכלוכים והאבק, גם את אבק השיוף הדקיק ביותר, ויאפשר לכן לשמור על סביבה נקייה מחומרים רעילים ובריאה לנשימה, לנשימה שלכן ולנשימה של הלקוחות שלכן.


אתם לא חייבים להאמין לנו, בואו לשמוע מה מאיה, טכנאית ציפורניים ותיקה, מספרת

"במשך שנתיים עבדתי כטכנאית ציפורניים וההצלחה האירה לי פנים, מספרת מאיה, הלקוחות שלי היו מרוצות, שמי עבר מפה לאוזן ויומן הפגישות היה מלא.

לאחר כשנתיים התחלתי להשתעל, בתחילה אלו היו שיעולים בודדים, אך מאוד מהר מאוד זה הפך להיות שיעול כרוני.

הבנתי שהשיעול קשור לעבודה שלי.

כטכנאית ציפורנים אני מתעסקת בשיוף לק ג'ל, בשיוף חומר האקריל המשמש אותי לבניית ציפורניים ובשיוף עדין של חלקי עור. כתוצאה מהשיוף נוצרים חלקיקי אבק ונפלטים חומרים מזיקים אשר נשארים באוויר שעות ארוכות וחודרים למערכת הנשימה ולריאות.
רופא המשפחה המליץ לי להפסיק לעבוד ולעשות הסבה מקצועית, אך אני אהבתי את העבודה, אהבתי את הלקוחות ואהבתי את התוצאות והתקשיתי לעזוב.

התחלתי להקפיד על עטית מסכה, אבל זה לא ממש עזר. חיפשתי שואב אבק שישאב את האבק וינטרל את החומרים המזיקים. מצאתי שואבי אבק שנועדו לשאוב רעלים בתעשיית הצורפות והלחמות מכסף ובתעשיות אחרות, אבל הם לא התאימו לי. הם היו גדולים ומרעישים ולא התאימו לתעשיית היופי.


כשחברה למקצוע סיפרה לי על שואב האבק דייצ'ונג קיוויתי שאולי נמצא הפתרון לבעיה. רכשתי אותו והנה, הפלא ופלא, כמה חודשים אחרי שהתחלתי לעבוד אתו, כמעט והפסקתי להשתעל.

גם רופא המשפחה שלי לא האמין לי שזה עבד כל כך מהר וכל כך טוב, אבל זו עובדה, מאז שרכשתי את דייצ'ונג אני נושמת אוויר נקי, ללא זיהומים, ללא אדים כימים וללא ורעלנים, ומערכת הנשימה שלי נקייה ובריאה."



שואב האבק דייצ'ונג – כי לנו יש את הכלים לעזור לכם!


אינספור טכנאיות ציפורניים שכבר בחרו בשואב האבק דייצ'ונג מדווחות על היתרונות הייחודים שלו:
  • שואב אבק עוצמתי, חזק ושקט. אשר מצויד במנוע אקוסטי שסופג ובולע רעשים.

  • עיצוב מודרני, יפה וקומפקטי אשר מתאים לסביבת העבודה של טכנאיות הציפורניים. מידות השואב הן: גובה: 15 סנטימטר, רוחב: 17 סנטימטר, אורך: 24 סנטימטר.

  • דייצ'ונג שואב את האבק, גם את האבק הדקיק ביותר, מפריד ומסנן אבק וגזים רעילים ומעלים ריחות של חומרים אקריליים.

  • הוא קל ונוח להפעלה. הוא מצויד במתג הפעלה ובכפתור אשר מעביר בין שאיבה רגילה, לשאיבה חזקה ולכיבוי.

  • יש בו מתג התאורה לוויסות עוצמת האור, מתג שבעזרתו אפשר להעביר בין אור לבן לאור צהוב ולאור כחול.

  • תחזוקה קלה ונוחה – קל לפרק את החלקים וקל להרכיב אותם בחזרה וריקון הפסולת נעשה בפעולה אחת.

  • השואב עובד על מתח חשמלי של 240 וואט.



חברת "אן אנד די" עושה את הכול למען שביעות הרצון של לקוחותיה ומעניקה אחריות לשנה על כל שואב אבק מבית דייצ'ונג


לסיכום, שואב האבק דייצ'ונג הוא שואב אבק שהיעילות שלו מוכחת והדרישה אליו גדולה. למעלה מאלף טכנאיות ציפורניים כבר נהנות מסביבת עבודה נקייה ובריאה והביקוש לשואב גובר מיום ליום. אל תמעיטי בחשיבות של הבריאות שלך ושל הלקוחות שלך,


צרי קשר, עוד היום!






bottom of page